Obserwatorzy

sobota, 4 listopada 2017

Duża paka

                       Bo to co ostatnio dostałam nijak nie można nazwać paczką ! Jedynie paką !
                       Tyle dobroci przyleciało do mnie za pośrednictwem poczty od Jadzi
                               Jak zawsze dostałam prześliczną porcelanę z Bolesławca !
                      Jestem szczęśliwą posiadaczką imbryczka na herbatę wraz z 4 kubeczkami .
                              Po za ty paczka zawierała mnóstwo przydasi i smakołyków .
                                                        Jadzi dziękuję z serca :) 
                           A teraz proszę podziwiać i po cichu zazdrościć :) Bo jest czego  ! 






                      Jadzia , nie mogłaś wybrać lepiej , bardzo mi się podoba kolorystyka porcelany .
 



                                         To się zawsze rękodzielnikowi przyda , nigdy za wiele  :) 


                                                           Do konsumpcji  w sam raz 

                                    W wakacje wysłałam na aukcje swoje prace dla Michalinki .
                                   Wiem jak ważne jest zatrzymać się i pomóc , teraz ja jestem 
                                       w podobnej sytuacji i jak tu nie rzec, że dobro powraca ?!
                                      W podziękowaniu za ten dar serca dostałam od  Bogusi 
                                                       czekoladownik z zawartością  .
                                     Mnie zachwyciło same opakowanie , oglądałam te kwiatuszki 
                                               z nabożną czcią - śliczne to mało powiedziane :)




                                           Moje szydełkowe zmagania . Aniołki całe w bieli   **


     

                                 A teraz przyszedł czas na pocztówki , które przyszły w tym tygodniu .
                                   Czekam na resztę obiecanych - pomyślicie uprzykszliwa kobieta :)
                                                                Dziękuję bardzo .

                                                                     Od MAŁGOSI





                                                                      Od JADWIGII




33 komentarze:

  1. Śliczne to wszystko. Porcelana z Bolesławca zawsze mnie zachwyca:) Giga-paka od Jadzi:)))
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty otrzymałaś.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beaciu, a to Ci Jadzia piękną pakę sprezentowała. Cieszę się razem z Tobą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobro powraca - jak widać na załączonym obrazku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż tu cudowności! Nie mogę tylko pojąć, jak ta porcelana dotarła w całości :D A tych wszystkich materiałów to faktycznie Ci pozazdroszczę, hehe ;) Aniołki jak zawsze śliczne, uwielbiam ten rodzaj ozdoby. Moja pocztówka jest chyba jeszcze w drodze... Ja za to dziękuję za śliczne widokówki od Ciebie - przy Tobie moja kolekcja zwiększa się praktycznie z tygodnia na tydzień! Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była starannie owinięta w folię bąbelkową i to podwójnie :)
      Cieszę się ,że kartki lecą do mnie *

      Usuń
  8. Wspaniałe prezenty! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Porcelana fantastyczna!!! Pięknie zostałaś obdarowana. Karteczka dla Ciebie już dawno zakupiona i czeka;) A ja dziękuję za karteczkę od Ciebie:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko,chciałam choć przez chwilę wywołać u Ciebie troszkę uśmiechu:)))Cieszę się,że moje "szmoncesy" podobają Ci się:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny ten Bolesławiec, zawsze mi się podobał, ale tak ślicznego jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle dobroci i tyle radości,Beatko paczuchę dostałaś przednią,porcelana cudna,a pozostałe dobra jak najbardziej przydatne:)
    Karteczki zawsze cieszą i ja w tym miejscu dziękuję bardzo za kolejną jaką od Ciebie dostałam,cudem,bo ostatnio poczta u mnie chodzi w kratkę ,lub nie chodzi :D
    Serdeczności najmilsze ślę do Ciebie i przytulam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko! Naprawdę wspaniałości dostałaś, Ten dzbanuszek z filiżankami jest piękny, Przydasie cudowne, A Twoje Aniołki jak zawsze Urocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko, cieszę się, że u Ciebie dzieje się tyle dobrego, ale tak już jest. Dobro wraca. Cudne podarunki, piękne podziękowania a białe aniołki najpiękniejsze wśród Aniołów - coś na ten temat wiem.Pozdrawiam i uściski dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Paczka marzenie same dobrodziejstwa a porcelana z Bolesławca bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudna paczka. Śliczna jest ta porcelana, a dobro, jak wiadomo, zawsze powraca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna paczka, jaka bogata! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko,piękną niespodziankę Jadzia Ci zrobiła,porcelana zachwyca, jest śliczna i całe mnóstwo przydasi, oj się będzie działo :) aniołki jak zwykle cudnie się prezentują.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow ale się tego nazbierało, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. zachwycające prezenty... Bolesławiec ma swój urok i kolorki ładne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna paczka do Ciebie Beatko przyleciała! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ci zazdroszczę,ale tylko trochę,Jadzia też mnie obdarowała jakiś czas temu ceramiką

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe prezenty!!! Cudna porcelana!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega paka z mega zawartością :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałą pakę prezentów otrzymałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurczaczki, ale cudowności dostałaś, rzeczywiście musiała to być przeogromna paka, super że nic się porcelanie nie stało, bo z tymi naszymi listonoszami, to różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawdziwa paka dla ciała i dla duszy :) piękne prezenty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)